zondag 21 juni 2009

Op woensdag 17juni ben ik s,morgens om 6.00 uur opgestaan om met Bickel gezellig in het drukke Dronten te gaan wandelen.Om te beginnen moest ik hem wakker maken en dan begint hij mij heel intensief te knuffelen. De riem om ,en ga ik ongewassen,samen met hem naar de slootkant. In het begin van de wandeling(±5min.)moet ik hem voorttrekken want hij is nog een beetje slaap dronken. Erg veel moeite kost dat niet want Bickel weegt maar 4kg,en dan ineens ziet hij de sloot en komt er beweging in hem .Ik wil niet in details treden maar hij heeft daar alles gedaan,en dan gaan we weer snel naar huis. En daar is dan in de ochtend voor Bickel, na dat uitje, de kers op de taart want dan mag hij een uurtje tussen ons in naar bed. Ik moet hem dan naar boven dragen en dan licht hij op mijn armen als een koning. Dan leg ik koning "Poeriboerie"in ons bed en dan krijgt Ellen een onzettende Koninklijke knuffel en dan slapen we met ons drieën nog een uurtje verder.

Einde middag moest Bickel en de rest van de familie zich melden bij de dierenarts want er moest nog een laatste coctailprik in,en dat heeft hij netjes ondergaan.

Zaterdag is El met de buurtjes naar het station Lelystad geweest om de twee vriendjes met de treinen kennis te laten maken .

Daarna zijn ze met z,n allen op de markt geweest en daar mochten de pups bij de dierenkraam hun eigen snoepjes uitzoeken.

Terug thuis zat er in die twee niet erg veel fut meer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten